A fürdőszoba felújítása komoly tervezést, szervezést és nem utolsó sorban anyagi vonzatot jelent. Ebből kifolyólag ha lehet, ennek tatarozását minél ritkábban igyekszünk beiktatni, olyankor azonban a legtöbbet igyekszünk kihozni a munkálatokból. A lakások eladási árát egy felújított fürdő igencsak megemelheti, ezért kifejezetten gyakran szerepel a tulajdonosok teendőinek listáján.

 

Az értékesítési időt befolyásolhatja a fürdőszoba

Az újépítésű vagy újszerű ingatlanok eladása során könnyen szembesülhetünk a hosszú értékesítési idővel. Talán nem is gondolnád, hogy a háttérben meghúzódó ok gyakran a fürdőszoba. Ebben az esetben olyan divatjamúlt tényezők eredményezhetik a vételtől való elállást, mint a plafonig csempézés, a feltételes hatást keltő mosdóállványok, a műanyag vécé tartályok vagy a bordűrök. A felsoroltak elsőre talán nem tűnnek nagy hibának, mivel alapvetően egy funkcionális helyiségről van szó, viszont aki egy komolyabb összeget szán a lakásvásárlásra, annak igenis számít a fürdő kinézete.

 

Felújítás: okosan és viszafogottan

A felsoroltak orvoslása természetesen nem azt jelenti, hogy a felújításba kötelező a legutóbbi trendek mentén belevágni. Éppen ellenkezőleg, a divat egy kétélű fegyver, hiszen ami az egyik embernek tetszeni fog, a másiknak éppen kedvét szegheti. Mi a megoldás? Az egyszerűség és minőség. Ennek szellemében érdemes letisztult, időtálló csempéket választani, melyeket kiegészítőkkel könnyedén fel lehet dobni, például tükrökkel. A burkolat addig a magasságig kerüljön fel, ameddig víz érheti a falat, e felett pedig érdemes a tisztítható festékek repertoárjából válogatni. A tartós csaptelepek, zuhanyzók vagy kádak szintén olyan apróságok, melyek nagy előnyt képviselnek az érdeklődők körében. Ez nem meglepő, hiszen akik nagyobb összeget szánnak az ingatlanvásárlásra, nem szívesen költenek pluszban a felújítási munkálatokra, az időről nem is beszélve. Különösen igaz ez a piacon befektetési céllal megjelenőkre, így ha ők az elsőszámú célközönség, tanácsos beszerezni a tárolásra alkalmas berendezéseket, például polcokat, bútorokat. Ezzel a potenciális ügyfeleknek az lesz az érzésük, hogy kevesebb gondjuk lesz az üzlet nyélbe ütése után.